Therapy

Vad gör man en söndag som denna ?

Jo, om man heter Johanna så har man terapi-session med pyssel och mjuk pepparkaka. Och kaffe förstås. Det är en av mina laster jag har svårt att vänja mig av vid men oandra sidan är kaffe en av de saker som gör mig glad.
Man kan inte bli på annat än bra humör när man får klippa i fina tidningar och skapa storslagna inspirations tavlor.

Jag kan säga att jag hade en väldigt bra dag igår, tillsammans med Amanda ( Tack ), men framåt kvällen föll allt ihop. Det är mycket som händer just nu och med sömnproblem och magsår är det svårt att klara av att hålla skenet uppe. Nu är det dock mycket bättre och jag hoppas att många av de problem jag har ska lösa sig de närmaste veckorna om jag prioriterar rätt. Mitt liv är på tok för bra just nu för att jag ska falla ner till botten.



I was aiming for the sky
ended up flat on the ground
but once again the sun was rising
I´ll better keep on walking


J

Kommentarer
Postat av: Madde ,

You was aiming for the sky, ended up flat on the ground. But once again the sun was rising - You'll better keep on walking! :) <333

2010-03-09 @ 22:49:25
URL: http://madelenesterner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0