En fattig students Touch Eclat

Jag pratar självklart om Wet 'n wild's CoverALL palett.
När något blir väldigt hajpat i i media undviker jag det så gott jag kan men nu kunde jag inte hålla mig.
I ca 1 års tid har jag letat efter en concealer som håller måttet men har inte hittat en. Då blev jag tipsad om just Wet 'n wild-concealern och jag bestämde mig för att ge den en chans.
Jag stötte dock på motgångar och jag hittade den ingenstans.
Nu efter 1 års letande hittade jag den på den mest otippade platsen nämligen City Gross i Nyköping.
Snacka om att jag blev förvånad!

Den ska utväderas ordentligt så kommer en recension sedan


Dock fick inte bara Concealern följa med hem utan även andra förnödenheter som Mörk mint-choklad och sminkborttagning.  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0