En sommarlovsbörjan som inte känns.

Första dagen på sommarlovet och jag känner ingen sommarkänsla. Det känns som om jag ska till skolan igen på måndag, men så är det inte. Jag ska inte till skolan igen förens i Augusti.
Det känns lite konstigt faktiskt. Jag brukar känna en känsla av frihet när jag slutar skolan.
Den känslan saknas. Det kanske beror på den tarvliga såkallade avslutningen vi hade utan mina kära musikklasskompisar.
Men nu ska jag försöka finna känslan av sommma och glädje. Hoppas alla har det bra !

Puss E


Kommentarer
Postat av: Anna J

Vi får ta och göra det till en riktig sommar själva istället! Men håller med om att det inte riktigt känns som sommar än..

2010-06-13 @ 19:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0