Update,

Planer kan ändras och självklart har de gjort det, som vanligt med andra ord. Jag har haft en rolig, produktiv men också hemsk dag och jag kommer nog inte att "outa" allt här på bloggen. Det är mycket som rör sig i huvudet just nu samtidigt som att jag är sönderstressad och påväg att bli sjuk. Turen är inte på min sida och jag kan bara hoppas att den vänder innan allt spårar ur vilket det redan är påväg att göra. Det har hänt lite för mycket idag för att jag ska orka skriva de där inläggen som jag lovat er, idag, utan de kommer när jag har tid och lust.





Här kommer dock en liten update ang. min syn (ni som känner mig vet mycket väl vad jag pratar om):

Jag var hos optikern idag
för att få ett utlåtande till mitt körkortstillstånd och det hela började bra och optikern (som var jättetrevlig) fyllde i formuläret och visst kommer jag att få körkortstillstånd :)!

Men.... jag valde att göra en "hel" synundersökning då jag haft problem att se på håll i ca. ett halvår. Det visade sig inte bara att jag var närsynt på lång håll utan jag hade också brytningsfel på ena ögat. Snacka om att min syn förändras! För 2½ år sedan var jag översynt och hade läsglasögon. Nu kommer jag att behöva både läsglasögon och ett par jag kommer att få ha jämt...

Kan ju påpeka att optikern sa -" Det är jätteovanligt vid din ålder att behöva ha glasögon för både långt- och läsavstånd" ungefär 7 gånger. Haha, det är ju bara pensionärer som har problem med det. Suck.

Och när det gäller bågar har jag total beslutsångest... Så, det hela slutade med att jag fick med mig 5 par som jag ska prova i helgen.

Här är ett av paren som jag har...



I helgen kommer jag troligen, säger inget säkert, att ladda upp bilder på de andra bågarna också (och självklart kommer bilderna vara tagna med digitalkamera och inte dålig mobilkamera).

Puss Johanna

Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh, de där bågarna var superfina! :D Seriöst, du kommer bli jättefin i glasögon! :D Hihih! <33333

2010-04-09 @ 23:29:13
URL: http://madelenesterner.blogg.se/
Postat av: Louisette

Dom var ju skitsnygga :D:D

2010-04-10 @ 15:50:15
URL: http://louisette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0