Problems, mjoo det har varit en del...

Hej, o ni hjärtliga bloggläsare. Som ni har märkt har uppdateringen stått still i en dryg vecka. Och det har sina skäl. Dels har jag (Johanna) inte kunnat logga in här på blogg.se och sen har det även hänt en hel del som jag inte kommer att dela med er. Förhoppningsvis kommer jag att kunna logga in och uppdatera lite oftare den här veckan. Dessutom har även min bloggkompanion tillgång till internet den här veckan vilket innebär att det  (förhoppningvis) dyker upp några inlägg även från henne.

Just nu sitter jag och Ellinore vid varsin laptop i Ellinores kök och knappar som galningar. Nu ska jag dock dra mig hemåt med bussen och förhoppningsvis hinna med den ;)

Hejsvejs kära vänner, tillika läsare!

P.s. Ellinore säger hej hej 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0