Hoho, öhm du.. jag är här uppe

Jag blir alltid lika fascinerad när det händer. Förstår de inte själva att det är så uppenbart? Man blir inte smickrad utan mest irriterad. Hur tänker man egentligen när man stirrar som ett fån? Jag tänker varje gång: Vad sjutton glor han på? men det gör ju inte att de glor mindre. Varje gång det händer vill jag ducka ner huvudet och vifta lite med handen och säga "Hoho, öhm du ... mitt ansikte sitter ovanpå halsen inte nedanför"

När jag var ute med hunden mötte jag två killar i min ålder. Jag tänkte inte så mycket på vilka det var utan fortsatte gå. När jag kom fem meter ifrån dem tystnade deras samtal och bådas blickar for ner till min byst. Inte förrän de gått 10 meter bakom min rygg fortsätter deras samtal som om inget hade hänt.

HALLÅ?!, sen när får man kontakt med någon genom att stirra personen ifråga på brösten?
Tänk om jag hade stirrat dem i skrevet... hur skulle de reagerat då?


- Jag tror inte att du får någon respons härifrån om jag ska vara ärlig!


/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0